Nyt mennään rv 14+2. Niskaturvotus ultran mukaan 1,8 eli normaali ja down-riski on 1:2300, eli ihan hyvät lukemat. Vointi on ollut aika huono, ja viime viikolla olin vatsataudissakin kaiken lisäksi. Olen ollut sairaslomalla nyt viikon ja huomenna olis tarkoitus mennä töihin. Olisin saanut lisääkin saikkua, mutta pakko mennä tienaamaan, suoritepalkkalainen kun olen ...

Mies on sitten löytänyt toisen naisen, liekö oli jo meidän suhteen aikana, en tiedä. Kovasti väitti, ettei se ole syy eroomme, mutta kyllä haiskahtaa... Nainen on siis toiselta paikkakunnalta, eli siksi mies on reissannut alkuvuoden niin ahkeraan. Eli nyt olen toivosta meidän suhteen luopunut ja hyväksynyt, että ero on tosiasia ja vauvan kanssa tulen olemaan yksin. Suunnitelmissa on muutto viimeistään kesällä. Katsotaan nyt.

Painon suhteen en tiedä tilannetta, olen päättänyt etten kotona punnitse itseäni, vaan seuraan ainoastaan neuvolan vaakalukemia. Toivon kovasti, että se näyttäisi vähemmän kuin viime kerralla, mutta en tidä. Mahaahan mulla on jo ennestään, mutta kyllä nyt alkaa tuntumaan, että vauvamahakin näkyy jo :) Olen ostanut yhden äitiysfarkkuhameen valmiiksi, muuten olen pärjännyt vielä vanhoilla vaatteilla.

Aattelin, et laitan kuulumisia näin kerran kuussa. Meinaan ihan oikeasti aktivoitua sitten syksyllä laihdutuksen kanssa, onhan mun pakkokin, jos joskus meinaan uuden miehen ittelleni saada :D :D